Klachtenregeling
Klachtenregeling Care 4 You Rijnmond
Klachten, vragen, suggesties
De medewerkers van Care 4 You Rijnmond doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen. Uw vragen, suggesties en/of klachten nemen wij waar mogelijk ter harte. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan u en aan andere cliënten te verbeteren.
Gesprek met betrokkene(n)
U kunt over uw klacht of ontevredenheid altijd praten met de betrokken medewerker. Meestal wordt er dan een oplossing gevonden. Komt u er toch niet samen uit, maak uw klacht dan kenbaar bij de leidinggevende van de medewerk(st)er. Dien uw klacht zo snel mogelijk in, bij voorkeur schriftelijk aan:
Care 4 You Rijnmond
T.a.v. de directie
Mathenesserdijk 16
3027 AA Rotterdam
Telefoon: 010 8449969
Schrijf in uw brief het volgende:
- een korte omschrijving van uw klacht
- wat er tot op heden aan gedaan is
- waarom u vindt dat de situatie niet naar tevredenheid is opgelost
- eventuele aanbevelingen
U kunt uw klacht, vraag of suggestie ook online indienen:
https://www.care4you-rijnmond.nl/contact
Klachtencommissie
Thuiszorg Care 4 You Rijnmond is aangesloten bij Wkkgz Klachtenportaal Zorg. Wanneer u geen bemiddeling wilt of als bemiddeling niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd kunt u via de site ( https://www.klachtenportaalzorg.nl/ ) uw klacht indienen bij Wkkgz Klachtenportaal Zorg.
Of u kunt per mail contact opnemen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon: 0228-322205
Hulp bij klachten
Bij het indienen van een klacht kan klager beroep doen op ondersteuning van de Klachtenfunctionaris. Deze ondersteuning bestaat uit het door de Klachtenfunctionaris bijstaan van de klager bij het formuleren van de klacht.
Klachtenportaal Zorg stuurt binnen vijf werkdagen na ontvangst van de klacht een bevestiging van de ontvangst van de klacht aan de klager en neemt telefonisch of per e-mail contact op met klager.
Wilt u meer weten over wat en hoe te handelen met betrekking tot een klacht en hoe u daarbij geholpen kunt worden, lees dan de pdf over:
Klachtenreglement Wkkgz Klachtenportaal Zorg